~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Thursday, March 10, 2011

~ bawak barang banyak-banyak gaya orang tak nak balik rumah ~


ini barang-barang budak yang tanak balik rumah... ( lari dari rumah )



sentiasa berjauhan dengan rumah memaksa cikfia bawak banyak barang.. satu beg untuk buku-buku.. satu beg baju & pakaian dan lain-lain barang.. satu beg tangan.. kalau perlu, tambah lagi satu beg untuk lappy..



barang-barang ni cikfia bawak dari puncak alam ke shah alam. disebabkan tiada kenderaan untuk berulang-alik dari puncak alam ke shah alam, cikfia akan tidur di bilik sepupu kat shah alam.. jadi, cikfia balik umah hari ahad, lepas habis kelas....



kadang-kadang rasa nak nanges! tapi, tahan je..( ala.. padahal dah nanges! ) 



selalu cakap kat diri sendiri: ala.. cikfia ada lagi satu sem je kan.. dah lepas satu sem yang mencabar... takan tak boleh sabar tuk satu setengah sem lagi, kan...



dengan itu saya lebih bersemangat!! ( okey, tipu je.. )



cikfia : semester dua lebih sibuk dari semester satu..
           tapi, orang lain boleh buat kenapa Safiah tak boleh kan?

3 comments:

Budak-N said...

fia. kite sme la. kkdg rse nk nnges jerk. tapi xpe. sabar. tggl bpe sem jerk lagi. (=

Nizam said...

takpe2... kuatkan semangat..jangan ikut hati yang nak nanges tu... :)

MiSs TOrA said...

sabar yer fia..besa la tu dugaan time stdy..dah tak lama dah kn nk abes..nti blh fokus keja lak =)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...