~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Saturday, December 18, 2010

~ saya seorang P E L A J A R ~

saya seorang pelajar..
betul !!!
P E L A J A R

P E L A J A R menunjuk2 kad pelajar

semalam telefon Ketua Program OM771, tanya bila mula kelas
ya, memang sudah sedia maklum semester bermula 3hb Januari 2011
kan kami pelajar OM771 mungkin ada bezanya


setelah berbual selama seminit ( lebih kurang ) kerana beliau sibuk
adalah dimaklumkan
PELAJAR-PELAJAR OM 771 semester dua
tidak mempunyai hujung minggu iaitu hari sabtu dan ahad ( macam tak biasa kan? )
kami ada LIMA hari untuk bersuka ria.. ( sila jangan percaya !! )
dan 
kelas di kampus induk Shah Alam ( macam mana nak pergi Shah Alam dari Puncak Alam ni?? )


cikfia : bersedia fizikal dan mental untuk hari-hari yang mencabar tahun 2011

3 comments:

panggil aku sheh said...

hahaha terbalik giler. mse weekdays lak enjoy! hahahahaha

cik fia.. kan awak ade kete? hihhi

Cik Fia said...

huuu
mane ada enjoy.. kekadang je

:)



sem depan tade kete.. jalan kaki je la nampaknya..

Cik Fia said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...