~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Wednesday, November 24, 2010

~ pra-konvo 2010 ~

konvo ijazah fia dah dekat...
27 November 2010..

cik yong, cik wani, cik fia ( tengah ckp ngan dia ), cik syaz, puan su
cik fia, cik hani, cik gja, cik mira, cik syaz, cik shah, cik iera...


x-uitm dungun ( diploma )


cik syaz

cikfia : tak demam dah... cuma batuk dan selsema... bersin tak berhenti!! berair mata

6 comments:

KieraIsmail said...

jelesssssss

Cik Fia said...

alolooo... kiera nape jeles2 ni... jeles fia amek gamba ngan org lain. ramai2 eh...

fia kan dah amek gambar dah ngan kiera...

:)

MiSs TOrA said...

waa x konvo lg ada begaya ni nti konvo lg la vogue hehe..terer pakai menda pink tu tatau nk selit mana aritu hehe

Cik Fia said...

heee.. amek mood konvo la tora.. lagipun, mana nak sempat dah ambik gambar masa konvo betul2 nanti.. kita mesti sibuk dengan famili masing2

menda pink tu, kami main pakai jer..rasa macam betul dah cam tu.. kena beli pin banyak2.. nak lekatkan menda pink tu.. asyik nak jatuh je..

:)

KieraIsmail said...

jeles..sbb sempat bergmbr dgn kwn2.. =((

panggil aku shEh said...

aah. xsempat gamba ngn fia jgak. adoii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...