~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Wednesday, November 10, 2010

~ gathering | jejak kasih ~

seronok dapat jumpa kawan-kawan lama
ni kawan-kawan fia dari diploma



cik wan, dia dah keje kat kelantan
cik ujie, baru habis belajar deg in HR ( tukar selera dari OM ke BUSINESS )
puan sue ( baru kawen, tak bawak laki dia yang pemalu tu ), baru pindah dari kelantan ke sungai buluh.. keje dekat ngan KL SENTRAL.
cik umi, dah keje kat tempat best exxonmobile! makin berisi ( bahagia bersama yang tersayang )
incik aiman, pakwe cik wan
incik KA, terimakasih sudi teman saya.. harganinya..



cik wan, cik umi, cik ujie, cik fia





mereka roomate fia masa diploma kat UiTM Dungun
oh.. rindu duyung 9 !!




memperkenalkan yang tersayang cik wan



cik fia : bila pulak nak jumpa kamu cik wani, cik zue, cik yani, cik za

4 comments:

ardinihumaira said...

bila dni nak kua ngan kawan2 ni. isk... busy lately. teringin lak

zuezul said...

hmm..i sedeh...i nak sgt jumpe korang..sedeh sgt...nak jumpe..

AyanaAsham said...

huhu bestnya gathering....i like!

panggil aku shEh said...

waaaaaaaa gathering kawan2 uitm dungun. siyes bestnye!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...