~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Monday, October 11, 2010

tensen ngan jiran

semalam tensen ngan jiran, fia balik dari kelas semalam penat2 nih.. nak parking keta.. ada pulak keta jiran sebelah kanan ni, parking dpn pagar umah dia, tapi masuk skt dpn pagar umah fia.. susah la nak masuk parking... yang fia pelik, parking umah dia kosong kot.. tak masuk parking kat dalam tu nape??
ee... geram3

osmet fia pun, mmg tensen ngan jiran... nak kuarkan keta pagi2 memang dia sakit ati... 


jiran belah kiri pulak, orang dah tensen2 ni.. bergurau pulak.. ingat lucu ke?? "gura bodo" org kelantan kata... wat sakit ati fia jer...lain kali, tanak wat baik2 dah ngan jiran ni... kalau dulu, senyum.. tegur2..cakap2 main2 ngan anak diaorang.. sekarang.. nak buat tak tahu je.... 

sakit ati 

cikfia: Abah, Nik tak sengaja.. Nik Minta Maaf ye...

2 comments:

panggil aku shEh said...

aku pn tgh byk prob skang. malas nk pikir bende2 tu. so, biarkan aje fia.. gud luck!

Cik Fia said...

tu la shi.. aduss.. probs tu takan abis..

gud luck u too

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...