~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Monday, October 11, 2010

hepi itu suka gembira

fia menang GA 
Dah tahu menang, memang tak sabar2. berdebar2 nak tahu apa hadiah dari http://www.ardinihumaira.com 

adiah tu ada dalam sampul coklat ni....
sampul ni fia jmpa kat atas jalan.. biasa incik posmen letak kat pagar.. selit2, tapi tak muat kot.. ke terjatuh.. ??

ni adiah dia.. 
perfume dari AVON, sebab pemilik blog yang anjur GA ni. memang peminat setia AVON.. 
wangi...

fia suka.. thanks dni.. 
(^_^)


suka ayat terakhir dni... "semoga berbahagia selalu"
fia pun harap macam tu, moga fia bahagia sokmo2.. 

cikfia: akan cuba update blog, ada org ckp dia pembaca setia blog ni... 

6 comments:

Syamil Hafiy said...

menjemput anda ke belog saya untuk menerima award:

http://syamilhafiy.blogspot.com/2010/10/award-kedua.html

panggil aku shEh said...

waaaaaaaaa
giler best! nk try buleh? agagaga
*guraw jer*

Cik Fia said...

syamil;

mekaseh. t fia amek k

shi, try la..

aSmiDar said...

wahhh..tahniah eh.....:)

aibaks said...

tahniah dapat award! ehehe... perfume ka itu?

Cik Fia said...

tq asmidar...

GA la aibaks.. perfume la itu.. AVON...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...