~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Monday, October 25, 2010

~happy deepavali~

epi dpvli !!
( biarpun lambat lagi.. )

awal betul econsave alamjaya ni sambut deepavali...

sekarang ni, kalau nak beli barang2 keperluan students yang tinggal kat perumahan puncak alam pergi econsave jer. dekat. tak payah la pegi giant ataupun tesco kat setia alam..

tapi
nanti dah siap tesco puncak alam tu, ada ke nak datang econsave ni??

dik mal, osmet 

cantik.. pandai tol la.. cane la diaorang ley wat cantik2 ni pakai beras je?


6 comments:

Fello Ariza said...

sarak xdek cuti deepaavali..kene keje..sob..sob

Cik Fia said...

olololo.. sian fel.. sob2 eh.. :)

Cik Fia said...

sape tu..comel nye..hihihi

ardinihumaira said...

cunnya :)

panggil aku shEh said...

"cane la diaorang ley wat cantik2 ni pakai beras je?"

haa..tau takpe. i slalu pk ni time deepavali.

Cik Fia said...

mal: awak tu komen entri ni, pakai lappy akak. tanpa logout akak nye profile.. ohooo

dni: cun ka

shi.. kita slalu pk kan.. ne wat satu subjek sal ni.. aha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...