~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Monday, August 23, 2010

persahabatan award



terima kasih tuk cik tora, susah2 je bagi award... ( len kali bagi lagi.. )

(^_^)

1)Bagi pulak award nie kt 5 org yg korg rsa ada nilai2 persahabatan yg baik dlm dunia blogging ni.
nak bagi sape ni.. fia tak tahu nak bagi sape..

pk

pk

pk

pk

pk

pk



pk

pk

pk

pk

pk

pk

ok, fia bagi award ni pada kawan-kawan blogger fia

cik nana
cik umi
cik zue
cik wani
cik kiera


2) Apa nilai persahabatan pd stiap 5 org tu? war-warkn.. 
kawan blogger yang jenguk fia kat sini

3) Sla gtaw apa perkara plg hebat + penting pernah korg buat sbg seorg shbt. Untuk kta suma jadikan panduan dan ikatan.
paling hebat? penting?
pada fia, bukan kita yang boleh ckp apa yang kita buat tu paling hebat dan penting..
tapi sahabat, fia buat apa saja yang fia mampu untuk tolong mereka... 
sayang sahabat. sangat.




cik fia: mood: grrrr..... "research ni susah sgt..."

4 comments:

umie said...

Tq bg award nie...tp, cik Umie x pandai la nk ambik mcm mana cik Fia...huhuhu...

Cik Fia said...

ambik cam artis2 menang anugerah

^_~

Akmal Norliyana Ismail said...

cik fia~ ini ke award nyerr??
tapi.. cam mana nak amik yea?? copy n paste jea ke pic award nie?

MiSs TOrA said...

tq accept award ni..cik fia wish u all da best in ur stdy ;p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...