~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Saturday, July 24, 2010

Soalan. Jawapan.

1. Bekas kekasih saya adalah :
seorang lelaki

2. Saya sedang mendengar : 

spiderMan

3. Mungkin saya patut :

makan... Lapar weh.. ( org sakit ditinggalkan keseorangan )

4. Saya suka :

eskrem. dan cekelat..

5. Sahabat-sahabat baik saya :
sukar diganti...


6. Saya tak faham :

budak langgar saya tu, Lesen beli ke? tade mata ke? Budi Bahasa? 

7. Saya kehilangan :
hati saya...


8. Ramai yang berkata :
sian ke nik... sakitnya...


9. Makna nama saya : 

cahaya sahabat yang baik

10. Cinta itu adalah :

menyakitkan.memedihkan.menderitakan.

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :

menangis...

12. Saya akan cuba : 

buat yang TERBAIK

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
5 tahun


14. Telefon bimbit saya :
wane itam...


15. Bila saya terjaga dari tidur :
nape saya tak penah mimpi?


16. Saya paling meluat apabila :
org2 janji tak tepati


17. Pesta/Parti adalah :
kawan2.famili.


18. Haiwan paling comel yang pernah saya temui ialah :
ape tah name dia. kecik2 tu.. comel je.. 


19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
belasan


20. Hari ini :
hari Sabtu...


21. Malam ini saya akan : 

tido


22. Esok pula saya akan :
bangun tido


23. Saya betul-betul inginkan : 

Suami. anak. yang Qurratala'yun

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
tak tengok cermin pun.. tade mase la..


25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
mainan..!!


26. Makanan Barat atau Jepun :
Barat...


27. Bilik yang terang atau gelap :
Gelap.. best tido..


28. Makanan segera adalah :
yang 2 minit...


29. Ayat terakhir yang anda katakan kepada seseorang :

Kunci pintu... nak tinggal NIk sorang2 kan...

30. Siapa yang anda nak tag :

Siapa2 yang nak.. Sila jawab... dah jawab.. bagitahu eh..  Nak baca....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...