~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Friday, July 30, 2010

BENCI... BENCI.. BENCI...

fia tak nak ingat tentang itu.. 
fia dah block dia kat fb... 
( sori la, hati saya sakit, dada saya pedih, air tak henti mengalir dari mata kalo ada hal-hal yang berkaitan ITU, so dats y i blocked u 
and actually both of you...!! )
saya tahu awak baca ini..
saya tahu awak tahu kewujudan blog saya ni
saya tahu awak baca entri2 saya di sini
saya tahu awak tahu apa yang saya cakapkan
saya tahu awak tahu saya maksudkan awak...!!

ya ALLAH...
pernah tak, awak cuba letakkan diri awak kat tempat saya...
awak kenal laki tu.. dari tingkatan empat..
awak kawan ngan dia.. baik...

awak mula berkasih sayang dengan dia masa SPM...
itu tahun 2004...
dia sayang awak..
awak sayang dia... SANGAT..
banyak yang awak lalui bersama dia...
tahun 2009, dah lima tahun awak bersama-sama dia...
eh, lamanya...

tiba-tiba, 3 sept 2009 ( ingat tarikh itu... ) 
ada seorang perempuan bgth awak, 
dia ada hubungan dengan dia, kekasih awak...
dah 3 bulan pun..
dan awak bgth dia
awak dah kapel ngan laki tu lama
disebabkan fikiran awak kusut.. jiwa awak kacau...
awak minta hubungan awak dengan laki tu putus..
dan perempuan itu tahu...

then, 
perempuan tu
diam saja...
sanggup tengok hubungan awak dan dia berkubur...
awak, hari-hari nangis...
awak, hari-hari ingat...
awak, tak pernah lupa...

awak biarkan mereka bahagia 
awak doakan mereka..
walau awak menangis sentiasa...


dan yang penting...
awak dah SERIK untuk bercinta...
awak dah SERIK untuk PERCAYA pada LELAKI...

**ya ALLAH, menangis lagi aku hari ini?

5 comments:

umie said...

saya pn benci dia sbb dia dh buat awk sedih dan menangis...walau siapa pn awk, I hate U...jgn ganggu sahabat sy lg...Pesanan utk awk "go to hell"...

Fia said...

umi, jgn gitu.. bia saya je

miZz_nizZ said...

jgn nanges..truskn idup.kalo sygkn laki tu tnye tol2 sape di ati die..org yg dah lme or yg br yg knal erti ape2 lg

Fia said...

saya doakan dia.. biarkan dia bhgia..

umie said...

nak jugak x suka dia...org dh bercinta and org tahu mcm mana rasanya sygkan seseorg...org yakin sgt sakit kalau org yg org syg 2, buat kat org sesuatu yg menyakitkan hati...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...