~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Saturday, June 5, 2010

ALHAMDULILLAH

ALHAMDULILLAH....
syukur ke hadrat Ilahi yang Maha Esa...

fia dah selesai temuduga untuk sambung belajar tu... nak tahu tak macam mana cite nye??
hee
fia pegi ngan incik Khalid.. thanks angah.. sudi tumpangkan fia dan mira.. jasamu akan ku kenang.. kalau tidak kerana angah.. berhujan, basah kuyup kami...
pagi 4 jun, (semalam), hujan lebat sangat.. mujurnya angah sudi tumpangkan kami.. time kasih yang tak terhingga ye ngah..
bila sampai fakulti pengurusan teknologi dan pejabat (FPTP), kami terus ke tingkat 5
kami ambik IQ Test.. di mana kami diminta untuk membuat karangan dalam bahasa inggeris sebanyak 150 patah perkataan tentang memori yang tidak boleh dilupakan..
jadi setelah puas fia berfikir fia pun wat la karangan tentang hari pertama fia melangkah masuk ke UiTM.. saat yang tak boleh dilupakan.. yang akan diingati selamanya...
kemudian, kami (interviewees) yang telah dibahagikan sebanyak 6 kumpulan, dan setiap kumpulan akan ditemuduga oleh 2 orang penemuduga. fia dapat dengan Puan Anisah & Encik Khirzan. ( anda yang kenal mereka tahu kan mereka bagaimana? )
rasa
sangat takut tau..
seyes.
nebes.


fia masuk...
bagi salam..
mereka suh fia cerita tentang diri sendiri.. 
tanya pa lagi ye..
kenapa nak sambung belajar
apa ko kurikulum yang fia ada..
apa yg fia faham tentang OM771
yakinkan diaorang nape fia patut dipilih..


(Itu je la yang fia ingat.. soalan mereka)
huh! dan yang paling fia ingat adalah 
"you go back and gain experience..." 
fia mmg bajet tadapat dah... 
kuar je dari bilik temuduga tu.. terus cite kat mira.. huuu... 


++penat.. semalam sampai umah kol dublas lebeh... thanks umi abah, susah2 g amek nik! love u

2 comments:

MiSs TOrA said...

ahh tidak allergic dgn pn anisah hik3..tgk muka pn da seriau ;p

cik fia said...

tu la..
tambah lagi
KP OM222 tu.. ohooo.. mata mereka..

but fia knows they're nice persons

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...