~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Sunday, May 30, 2010

yeah!! dapat mesej...

salam alaik...

cik fia dapat mesej.. mcm ni la mesej dia...

"Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Sukacita dimaklumkan, anda telah dipilih untuk menghadiri temuduga pengambilan Ijazah Sarjana Pengurusan Sistem Pejabat OM771 pada 4/6/2010 (jumaat). Sila sahkan kehadiran anda dengan SMS sebelum 28/5/2010 kepada saya KETUA PROGRAM OM771, MOHD KHALID MOHD ABAS"

ada sape2 yang lain dapat tak? cikfia pelik cikwani, cikmira takdapat mesej ni. walhal mereka lebih berhak dapat mesej ni dari cikfia kan.. cikfia tak sehebat mereka

setelah cikfia berbual dgn incik khalid, Beliau ckp..

"kami offer master utk stud final sem dan yang dah grad. even yang 2.8/2.9 pun dapat. mungkin dia dah tukar no tel. tak ape, nanti mesej nama dan ic. nanti kami akan mesej mereka. 
atau sesiapa yang berminat tapi tak dapat mesej tersebut. anda boleh je pergi temuduga tu. "

jom2!! 
kita sambung blajar sesama. bukan lama kejap je... kelas pun bkn wkdays. rasa cikfia, kamis, jumaat dan sabtu je.. 

++memenuhi hasrat ummi dan abah..

10 comments:

Fello Ariza said...

wahh..dapat jugak ea..tahniAh~=)

cik fia said...

ye dapat..
thanks fell

KieraIsmail said...

nak jugak..boleh ke..

Nurul Nain said...

cik fia, cik nurul disini tak dpt gak msg berkenaan. mmg tak tkr no. hp sentiasa on. tpi takpela. i tak ase nak smbg master lagi wat mase skg. i nak keje dlu. tade budget la nak smbg master skg...huuuuu

cik fia said...

kiera: boleh saja. sape2 yg berminat. boleh kol incik khalid tu..utk keterangan lanjut

nuruL: tak mo ka? tak lama. sekejap je yang.. hee.. jom2 sama2 lagi...

panggil aku shEh said...

waaaa... taniah! stadi memolek k!

EzMa said...

i pn nk g jugak intebiyu tu ley x cikfia?? huhuhu.. i juz nk jumpe my beloved lecturer tu en.kalid abas.. windu same die.. hikhikhik

cik fia said...

sheh: thanks babe
ezma: em. boley je.. jom2.. teman fia la..

MiSs TOrA said...

cik fia congrats n gud luck ye utk interviu..do ur best..caiyok3..moga impian tecapai

cik fia said...

mekaseh2 ciktora..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...