~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Sunday, May 2, 2010

rasa lapar pulak

bila berjaga malam, tidur lambat.. rasa lapar kan? 
aih. cikfia tetiba teringin makan keropok lekor.. oh.. dats my feberet.. sgt sedap...


keropok goreng..

kalau yang paling sedap, keropok lekor kat terengganu... (ye la.. mane lagi kan?)

 wah..shedapnya.. tak tahan..

dan
cikfia rasa paling sedap keropok lekor 008...


sgt sedap, kalau balik kampung, selalu singgah kat pantai kelulut tu beli keropok. selalunya, kalau kami sekeluarga balik kampung raya ke mesti kene beratur. dan kat  sini panjang sampai ke jalan raya tau.


aih.. memang sgt lama ya menunggu giliran kita. jadi, sambil tunggu sambil makan.. 

 ini keropok lekor rebus. boleh dimakan begitu saja...(baca dgn nada iklan roti grdnia) nak balik goreng sendiri pun boleh.. 


ups. tertelan air liur la.. aish....

**dah kemas brg skt2.. abah nk dtg ambk br.. ye2
++gmbr ehsan google

5 comments:

panggil aku shEh said...

aiyaaaar
bestnyerrrrrrrrrrrrr! tu makan kt raff ke kedai abg burger tu?

fia said...

dop ar sheh.

MiSs TOrA said...

huhu tatawu la kedai tu..kt ganu ek??yg sos tu letak dlm apa tu??unik tol..tp mmg sdap pn kopok belah cna ;p

fia said...

kat ganu.. pantai kelulut, marang.
em, shedapp2 nk balik2

~NURUL~ said...

wow!!!! nape lah kat johor ni xde org ganu buka kedai kopok leko..?? kenapa?? kenapa??? naaaaaaaaaaaakkkk
:(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...