~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Friday, May 7, 2010

contest SENYUMAN PALING MENAWAN~

cikfia telah ditag oleh budak chumel dua org nih. ciktora dan cikyana utk menjoinkan diri dalam contest SENYUMAN PALING MENAWAN~ dari chenta
 tgk la senyuman dari beliau ye.. shanteekkk 


kenapa cikfia suka senyum?

semua orang akan cantik kalo senyum kan.. yang tak senyum tu mcm garang je kan..? nak tego pun pk byk kali tau... aih. takut nyah....

dan cikfia senyum jugak kerana ingin menggembirakan orang yang tengok cikfia cet. bajet ada org nk tgk  

plg penting, senyum kan sedekah.. cikfia yang tak kaya ni, elok la kiranya, menyedekahkan senyuman yang free untuk anda semua.. 


menawan ke? 

siapakah yang akan ditag oleh cikfia ni? tade followers yg ramai... tapi kan sorang boleh tak? 
sheh.. nah ambik la.. ko ditag...

**ada lagi 1 paper. 
**puan su a.k.a. research's supervisor ckp research boleh amek isnin petang untuk dijilid.. 

4 comments:

MiSs TOrA said...

hehe..senyuman yg btol3 ikhlas dr cik fia ;p hah sume kalut sal research adusss..

bEEdLE d' bARd said...

wau macam menarik je contest ni...sy ada kawan yg nama dia fia..fia iskandar..

fia said...

cik tora: hee.. tu la. kalot.. benci

bard: join la...
ye ke.. fia..

fndrocka said...

macam sedap je burger

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...