~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Thursday, March 18, 2010

pulau

harapan fia, dapat pergi bercuti lagi.. 'cinta kita'... harap kali yang terakhir sebelum kita habis belajar ni, kita dapat meluangkan masa lagi.. bila lagi kan? nanti tahun depan ada orang nak kawen.. ada orang nak bertunang ke.. orang sebuk berchenta ke.. so, enjoy la. sebelum masa2 itu datang... 

fia tak sabar nak tengok pantai yang cantik di pulau tu nanti.. tak sabar nak rasa percikan air laut di muka.. nak dengar ombak yang menghempas pantai.. bersnorkle di pantai.. bermain bola pantai.. di malam hari mengelilingi unggun api.. macam2 la aktiviti yang boleh kita lakukan bersama2...

cik umi.. cik yong... cik wan.. cik wani... cik zue.. cik yani.. cik zaa...
tak lupa juga.. incik sharul.. incik hazim.. incik hilal.. incik sahlam.. incik azmi...
jom2.. kita kan dah plan? jadi tau.. jangan TIDAK2..




**can't wait for it**

4 comments:

panggil aku shEh said...

ooo ni la y si shahrul tu plan kan?
pulau perhentian kan?

fia said...

ait. sheh pun tahu.. ehe.. ye.. pulau perhentian... ^_^

Pearl Akasia said...

best3x..

fia said...

best eh? so set a date wani

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...