~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Sunday, March 28, 2010

konvensyen perunding perkahwinan

semalam, cik fia pergi bukit bintang, kuala lumpur..ada program yang dianjur oleh sutera organizer (pelajar semester lima, ijazah sarjana muda pengurusan majlis)

konvensyen perunding perkahwinan 
di dewan tun rahah, menara yayasan tun razak..
9 pagi sampai 4.30 petang 

kami tunggu bas lama kat depan Rafflesia tu, dari 6.30 pagi sampai 7.30 pagi.. lama betul. ada masalah dengan bas tersebut. (mungkin) kul 8 pagi jugak baru gerak. dah naik bas tu, gerak sikit je.. dah lentok tido.. mmg sume orang pun tido.. bila dah puas tido, bangun je sedang elok dah nak sampai.. ehe.. betul2kan tudung sikit. sebab dah takjadi kes tido tadi..

majlis dimulai dengan doa.ucapan2. kemudian, yang paling kami tunggu2.. perarakan pengantin.. sape lagi kalau bukan incik fahimi, pensyarah yang disayangi kami..

perarakan pengantin incik fahimi dan puan sarah tan

diapit oleh incik shaher dan cik azilah

acara seterusnya adalah pertunjukan busana pengantin muslimah dari penaja.. cantik.. tema timur tengah gitu.. arabian.. shanteekk

gambar di bawah: model sedang memperagakan baju pengantin muslimah
baju pengantin

baju pengantin muslimah

baju pengantin ala arab




dan seterusnya, pertunjukan fesyen dari fakulti seni reka, uitm

antaranya:










ini dia barisan pereka 




dan ada la diskusi tajuk perunding perkahwinan dari dif2 jemputan..ada sesi menepung merenjis pengantin. sesi memotong kek. dan jugak...

yang terakhirnya adalah sesi fotografi.. yang ditunggu2.. gila lensa


cik yong.cik fia bersama pengantin


cik yong, cik su, cik wawa, cik mira dan cik fia bersama pengantin dan pengapit





kami bersama miss heir (pensyarah OHA)


kami bersama Prof ASO.. sayang kamu  ^_~





kami dan Incik ALAR.. 

gambar dibawah: bersama rakan lama (diploma dulu)








**balik sampai bilik lebih kurang 6.15 petang.. pas maghrib g DK500. fiesra

7 comments:

AyanaAsham said...

huih....berbakat sggh dorang reka bj pengantin tu...cantik

fia said...

ye.. shantekk ^_^
kagum

panggil aku shEh said...

wah .... !!!

suke2 sume gambar2 tu. *gile lensa*hahhahahaa

ps: cik fahimi & wife gorjes r.

fia said...

wah...!!
suke jgk.. byk lg gmbr gila lensa~

KieraIsmail said...

yang...en.syahril la..bukan shaher...ekkekeke

fia said...

aha.. ye ke.. tak ingat dah.. seb bek kira cakap.. ehe... sori2

KieraIsmail said...

ehehe....kebetulan tau nama dia..=DD

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...