~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Thursday, March 11, 2010

DONATION~

di dalam kelas..
saya: kawan2 jom g derma darah...
kawan2: senyap sahaja ~tidak berminat barangkali..

nasib baik ada yang nak ikut.
cik yong semestinya. teman setia mesti ikut..
dan ada cik fyda juga.. 

dan..
cik mas: pia, nak derma darah eh? nak ikut boleh?
saya: boleh je mas..
cik mas: tapi orang first time. tadi cik nani. cik laa takut2kan orang.. esok (hari ini) ada OHA. present change.. kang talarat lak..
saya.cikyong.cikfyda meyakinkan cik mas: tape mas.. ok je.. makan cukup. tido cukup. rilek je..
cik mas: o... okey2

yes3. kami berjaya meyakinkan beliau... hee..

sesampai di PSB
kami masuk la dalam bilik kaca tersebut..
ada sekumpulan lelaki : masuk2.. nak derma darah ke?
kami: ye la.. wat ape lagi..
lelaki2: nah ambik borang.. isi.. bla bla bla bla.. **macam2 yang diaorang mengarutkan**

cik fyda: weh.. jangan layan sangat tu.. bukan doktor ke nurse ke.. diaorang pun nak derma darah gak tu..

pas je staf2 PDN dah redi ~ldiaorang makan~
kami ape lagi.. wat jahat kat lelaki2 tersebut.. aha... potong q.. cepat2 kami q kat meja cek darah tu....~lelaki2 tu marah2.bebel ape tah...  padan muka.. wekkk... :-p ~puas ati aku..

jadi orang pertama derma darah hari tersebut. yes2.. 

me lorr


cik pia. cik yong. cik mas


cik mas.. anda berjaya.. teruskan menderma.. peace... v(^_^)v

*cik fyda taK dapat menderma.. hemoglobin tak cukup? ~~

DONATE BLOOD,
SAVE A LIFE!!!


4 comments:

panggil aku shEh said...

woohooo..

dpt gak die donate. taniah.
berjaya menyelamatkan satu nyawa. ek?hahahha

fia said...

he..dapat la bantu mana yang mampu..~

sYazwAni GHazali said...

muka dia menari2 kat mate org..

fia said...

ait.
dia ke..ehe..
cane agaknya dia menari..

ada masa kite g intai dia nak?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...