~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Sunday, January 31, 2010

melampau

semakin melampau kemalasan yang melanda diri saya ni...macam mana ya..mcm2 saya buat utk merajin kan diri saya ni... tapi... tak jugak dapat mengatasi. menghilangkan rasa malas ni...
contohnya... sy tempek2 dinding2 di dalam bilik saya.. kata2 semangat.. slh satunya


dan lagi.. kata2 yang ini.. 

 

patutnya dah boleh menghapuskan rasa itu. melampau dah ni.. tak boleh lagi.. aduh2. parah sangat dah...

byk keje tau tak...

 

lect dah tunda tarikh hantar report practical tue.. tapi.. tak jugak siap.. ishk2.. 

dah final sem tahu tak.. yang malas sangat nih. nape..  nak oneymun ape nye.. 
RAJIN.. RAJIN.. RAJIN..
datanglah padaku.. 
aku plg sayang kamu.. 
>.<

ya ALLAH.. bantulah hambaMu ini.. 
semoga dia dapat keputusan cemerlang gemilang terbilang...
amiinnnn...

**moga lepas ni rajin.. amin**

2 comments:

Pearl Akasia said...

hurm..jgn malas2x..
nanti jadi mcm saya.
nyesal pulak..hehe

Safiah Ibrahim said...

kene seru rajin

rajin2
datangla pada ku..
dan jg wani..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...