~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Friday, March 25, 2011

~ glamour popular dengan cara tersendiri ~

gempar seluruh Malaysia budak perempuan nak terjun KB Mall

ramai dah tengok vid tu kan2? 

ni gambar budak tu 



ada cakap dia nak bunuh diri sebab putus cinta

ada cakap nak bunuh diri sebab SPM

tapi

apa-apa pun

" gi la banguney hop tinggi sikit.. takat KB Mall tuh.. nya idop ag kalu tejun pa bowoh pom.. idop wat nyusoh ko ore kalu masuk pital.. "


cifia: budak2 ni pendek akal 

6 comments:

Peja said...

mmg pendek akal die...
sengal dan mmg xpatut nyusah ke org...

soleil_m said...

was she holding a pisau? @.@

tensen gapo la cik adik ni. malu kok ran sungguh! haih! tp senggoti, klu nk bunuh diri, baik g jambatan sultan yahya petra. mati x nyusoh kok re. pahtu ike2 dlm sungai pn blh make. huhu

little cart00n said...

kalau jatuh tak mati, nanti lagi menyusahkan orang lain adalah!
alahai..

diana said...

muka hodoh tak pe..
asal jangan perangai huduh..
ni muka dah la tak lawa buat pulak perangai gitu..
lagi la nampak huduh...
patut biar dia mati je..
pendek akal betul..

Hayati Hamzah said...

tahnye. menyusahkan org je.menyusahkan wartawan nak amik gambo jugak :)) cari la tempat sorok2 sket nak bunuh diri pun. bengong :))

+akufobia+ said...

takut nak panjat lagi tinggi.gayat.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...