~ Klik Sini ! Klik Sini ! ~

Thursday, October 14, 2010

M. itu untuk apa

M untuk Makan

semua orang suka makan, makan tu best kan.. macam mee ( nak gak huruf M)

M juga untuk Minum

Minum tu best, macam cendol.. time panas2. itu sangat menyegarkan

lagi M untuk Main

sape tasuka main kan.. Main tenet, macam korang wat sekarang kan.. BW..

tapi..

M jugak untuk M.A.L.A.S.

huish. nape perlu ada itu..

shuu...shuu...shuuu...(macam halau ape jer..)


cikfia: rindu pantai.. bila boleh balik Kemasik.. huuu

7 comments:

Fello Ariza said...

M untuk mmmmmmmm~~ :P

panggil aku shEh said...

hahah sindrom malas mmg susah nk lepas. gagaga

Cik Fia said...

fel.. mmmmm... tgah pk ape tu..

shi: sindrom tu paling susah nak lepas kan.. aish...

MiSs TOrA said...

hheeh m last tu yg x syiok dgr tu..tora pn ada gak m tu =) lg m utk mastura gak hehe

Cik Fia said...

Huu.. sume pun ada m tu.. menci

ye, m jugak tuk mastura.. M.

Kalamhati said...

nice pic!nice shot..M utk marvelous!=p

Cik Fia said...

kalamhati: M utk Mekaseh..!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...